Tooodaaaay

Idag har jag varit hemma, försov mig till kl 12 så kände inte att det var någon idé att gå till skolan då. Det var ju pedagogisk eftermiddag och skulle slutat kvart i 13.
Jag gjorde mig iordning och ringde Paulina, hon kom hit och vi satt vi datorn och hade det roligt. Vi blev väldigt godis sugna båda två så vi bestämde oss för att åka till sockertoppen å köpa godis. Fast Paulina var tvungen att åka hem till sig först och hämta extra hjälmen till mig så hon kunde köra mig på moppen. Vi åkte och köpte godis, en åkte vi hem till henne. Jag gick hem vid 17.  Så nu sitter jag här och chattar på msn.

Paulina gör inget dummt, du vet att vi alla älskar dig !
ABV jag älskar dig så otroligt mke !<3
Finns för dig !<3

Pussh <3

Kommentarer
Postat av: Katrin

GOTTEGRISAR! :D Jag kan berätta en hemlighet, (jag köpte också godis idag!) Nyttiga klubben! .D

2009-03-17 @ 21:28:52
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0