Hemma!

Shuueh !

Nu har jag kommit hem från skolan eller ah för typ en timma sen :P
Jag har precis ätit tacos och nu sitter jag här vi datorn igen och ur mina högtalere spelas Lady gaga "Lovegame". Jag håller på att fixa så att jag kan ladda min iPod i min datorn, den har varit "installerad" eller vad man säger på min systers dator men nu ska jag fixa så att det funkar från min dator, det är väldigt jobbigt att inte kunna använda den för att man inte har något batteri och syrran bor ju uppe i Norrtälje utanför sthlm så det är ju en bit att åka för att ladda den xD, haha, jag brukar ju oftast vänta på att hon ska komma hem så jag kan ladda den men hon kommer ju inte hem så ofta.. Hon kom ju hem i helgen men självklart så hade hon inte med sig sin dator då, typiskt henne :P

Nä nu måste jag sluta skriva och försöka övertala mamma om att hon ska färga mitt hår, det blev ju fail förra gången. Marie gjorde ju inte det nu i helgen när hon var hemma som hon lovade mig att hon skulle göra "/.. Så det blir att övertala mamma även om hon hatar att göra det. Det är ju inte precis så lätt att göra det på sig själv, jag har faktiskt försökt så jag vet.

Aja jag skriver nog mer sen när jag har färgat håret om det nu blir färgat x).

Pussen på er !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0