I min ensamhet

Nu sitter jag här i min ensamhet för att Paulina och Cecilia dissade mig. Jag har det skit tråkigt.. Är själv hemma och har ingen att prata med och jag som känner för att vara social, men det är inte så kul att sitta och prata med en vägg eller med datorn precis :P. 
Hoppas att Paulina ringer snart så vi kan åka hem till henne, så jaf slipper att vara självv det är så otroligt tråkigt att vara själv när men inte vill vara själv. Och ingen är social på msn heller. Så vadska jag göra. chatta med någon som svarar? haha nej det är inte heller så kul.
Nu ska jga sätta på musik så är det inte lika tyst iaf
brb
Nu har jag satt på lite musik (: inte lika ensamt som tur är. Men jag vill ju prata med någon !
Ring mig ? :D

Nu orkar jag inte skriva mer..
Have a good evening !
PpPpUuUuSsSsSsSsHhHh ♥ ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0