Trött i allmänhet

Det har hänt något med mig igen. Jag har börjat bli väldigt trött efter skolan och i skolan, det beror säkert på att man är så jävla trött på skolan nu. Längtar verkligen till påsk lovet då man får ta det lugnt och bara slappa + att jag ska åka med Paulina till Örebro om jag får för hennes mamma och pappa :) det ska verkligen bli jätte kul, eller hur Paulina? Gud vad jag längtar tills jag slutar 9:an och får börja på gymnasiet sedan, börja i en helt ny klass och träffa massor med nya kompisar, hoppas bara att jag kommer in på den linjen jag vill komma in på. Jag ska eller ah hoppas att jag kommer in på stylist linjen på Drottning Blancas gymnasium i Kungsbacka, det är iaf vad jag har sökt i första hands val. Andra hands valer är nog Burgården och tredje Angered stylist på alla. Det ska bli så otroligt kul att få gå den linjen, det är verkligen något jag vill göra här i mitt liv. Hoppas verkligen att det blir så med, annars så vet jag inte vad jag gör. Kommer nog på något annat eller tar kurser utanför skolan isf, men det kostar ju en del ca. 10 000 + att man måste köpa allt smink själv så det blir väl typ 15 000 - 17 000 kr skulle jag tro. Det är ju inte precis lite pengar. Så jag hoppas att jag kommer in!

Nä nu ska jag lägga mig i min säg och kolla på en film och försöka sova lite så att jag orkar plugga sedan. Om ni vill få tag på mig så ring/smsa till mig så kanske jag svarar om jag inte sover ;)
Ha det så bra
Puss <3

Kommentarer
Postat av: paulina lundström

de ska bli fedt nice hjärtat (: , <3

2009-03-19 @ 15:54:52
URL: http://paulinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0