Länge sedan jag skrev nu

Det var ett ganska bra tag sen jag orkade skriva något här men det har berott på att jag inte orkat och skolan ger så jävla mke arbeten och skit heela jävla tiden och saker som har hänt.

Men nu ska jag bli bättra mig och försöka att skriva varje dag :) får se hur det blir med det :P

Aja,
Igår så var jag på Beyoncé med Marie, det var jävligt kul om man får säga så :P
Det kändes ju i halsen imorse kan man ju säga xD haha.

Idag så hade vi NP i kemi och ja det gick.. *host* jättebra ! ;D
Det skulle vara från 12.30-14.50.. satt jag hela den tide.. nej jag satt från 12.30-13.10 xD haha i 40 min.
Jag var klar först av alla i både 9a och b, som jag så då. Ingen annan var utanför föutom jag xD Gick runt och skrattade åt mig själv xD. Sen var jag tvungen att gå in och fråga läraren om jag skulle gå hem eller om jag skulle vara kvar i skolan och hon sa att jag kune gå hem.
Så jag slutade tio över ett idag så jävla gött var det assoh :D
HAHAHA, Ett prov på 100 min drog Elin och Linnea på 40 min :D
haha, vi är bäst Linnea :D

Imorgon så ska jag ha omprov på ett annat kemi prov.. och ja.. jag kommer ju att faila på det med. Det fastnar ju fan aldrig.. Får ta en extra kurs med Rikard i kemi assoh !  xD
Slut pratat om det.

Dagens låtar
Hello - Beyoncé
Disapear - Beyoncé
Sweet Dreams - Beyoncé
Scared Of Lonly - Beyoncé
Ego - Beyoncé
Diva - Beyoncé
Single Ladies - Beyoncé
Satellites - Beyoncé
Halo - Beyoncé
Ave Maria - Beyoncé
Smash Into You - Beyoncé
Thats Why You're Beautiul - Beyoncé
Radio - Beyoncé
Video Phone - Beyoncé
If I Were A Boy - Beyoncé
Crazy In Love - Beyoncé
Deja Vu - Beyoncé
Listen - Beyoncé
Irreplaceable - Beyoncé

KISSES ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0